برگزاری شورای اداری شهرستان سراوان با با محوریت هفته بسیج /امروز هدف اصلی ما گسترش بسیج است

سراوان/ شورای اداری شهرستان سراوان با محوریت هفته بسیج با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون هماهنگ کننده سپاه و مسئولین ادارات شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۱۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، سعید تجلیلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: فلسفه بسیج  نماد عزت و سربلندی و مقاومت است.

وی به سلحشوری های بسیج در دوران جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج در سال ۵۸ ابتکار جدیدی در دوران جنگ به وجود آورد.

فرماندار شهرستان سراوان افزود: بسیج توانسته در عرصه‌های مختلف تا امروز در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشد و در صحنه‌های مختلف حضور پررنگ داشته و توانمندی خود را به جامعه و نظام اسلامی نشان داده است.

این مسئول تصریح کرد: امروز هدف اصلی ما گسترش بسیج است تا نسل جوان و پویا ما با حضور پر رنگ خود در این تشکیلات مردمی نقش آفرینی بیشتری در اداره جامعه داشته باشند ، این خود دشمنان را سرافکنده و مایوس خواهد کرد .

در ادامه این جلسه نیز  سرهنگ پاسدار جهانتیغ گفت: تفکر بسیجی لازمه کار بسیج است که در مجموعه کشور حاکم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سراوان بیان کرد: بسیج متعلق به همه مردم و مسئولان است و همه باید از این نهالی که امام راحل(ره) غرس کرده اند بهره مند شوند و هر جا و در هر اداره و نهادی که این تفکر نباشد مشکل ایجاد می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار