برگزاری گردهمایی سیاسی در سپاه شهرستان سراوان / دولت در چند زمینه کار خود را به خوبی شروع کرده است

زاهدان/ برگزاری گردهمایی سیاسی به همت سپاه شهرستان سراوان و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی و جمعی از پرسنل و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۳۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت :100 روز از نشستن سیدابراهیم رئیسی بر مسند ریاست قوه مجریه می گذرد و عملکرد او در این مدت قابل بررسی است، به این بهانه نگاهی انداخته ایم به کارنامه دولت سیزدهم در حوزه‌های سیاست داخلی و خارجی، تورم، شفاف سازی، مسکن، روند واکسیناسیون، که تقریبا کارنامه قابل قبولی در این مدت داشته اند.

سرهنگ پاسدار علی مختاری افزود: دولت در چند زمینه کار خود را به خوبی شروع کرده؛ اولین آن در منظر مردم بودن است و در زمینه ارتباط با مردم عملکرد دولت خوب و قابل دفاع است.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور یک نقطه قوت است که توانسته امید زیادی را میان مردم ایجاد کند.
این مسئول بیان کرد: توجه دولت به حوزه مسکن از این نظر که مسکن پیشرانه است نشان دهنده این است که توجه دولت به حوزه خوب است.

مختاری اظهار داشت : در حوزه بهداشت و درمان واکسیناسیون مردم را در بحث کرونا بخوبی انجام داد که اینها همه امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرده و مخصوصا بحث واکسیناسیون نقطه قوتی برای برای دولت سیزدهم تلقی میشود و فکر این را که دولت می تواند کاری را انجام دهد را در دل مردم ایجاد کرده است.

ارسال نظرات