در راستای برگزاری کنگره شهدای عشایری انجام شد؛

حضور سردار اکبری در مناطق صعب العبور عشایری

درراستای برگزاری کنگره شهدای عشایری باشعار ده هزار شهید ده هزارخدمت،سردارفرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اکیپ های پزشکی وارد مناطق عشایری شهرستان اردل شدند.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۶۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که به همت بسیج عشایری سپاه استان برگزارشد، سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، در جمع عشایر عزیز با گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار شهید عشایر کشور و 300 شهید جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این افتخار بزرگ حاکی از وفاداری و سلحشوری مردان غیور عشایر است که در عرصه های مختلف از جمله 8 سال دفاع مقدس با ایثار جان خویش از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

سردار علی محمد اکبری،به مأموریت های بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس وارد میدان دفاع از انقلاب اسلامی شدند و با ایثار و فداکاری درسی فراموش نشدنی به دشمنان اسلام و انقلاب دادند و امروز نیز علاوه بر وظایف نظامی، وظایف دیگری از جمله محرومیت زدایی،سازندگی و خدمت رسانی به نیازمندان را بر عهده دارند.

یادگار سالهای دفاع مقدس بیان کرد: رشادت های عشایر قهرمان در سراسر کشور و در استان چهارمحال وبختیاری در قالب تیپ مقدس 44قمر بنی هاشم علیه السلام و حضورشان درعملیات های مختلف دفاع مقدس ستودنی است .

حضور میدانی سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام درمناطق صعب العبور و سخت گذر استان چهار محال و بختیاری شهرستان اردل دهستان دیناران منطقه عشایری بادره شتر خوس و ده دلی به همت سپاه ناحیه عشایری استان با همراهی صمیمانه جمعیت هلال احمر و کمیته امداد استان با اکیپ پزشکی، متخصص قلب و داخلی، اطفال و پزشک عمومی با تقدیم داروی رایگان البسه و لوازم التحریر و اسباب بازی و بسته های معیشتی برگزار شد.

این سفر که در مناطق صعب العبور صورت گرفت، پس از چندین ساعت عبور از جاده های خاکی به رودخانه رسیدند که با ماشین های کمک دار و زحمات زیاد تیم آمادی از رودخانه عبور کرده تا بتوانند در بین مردم خونگرم و باصفای منطقه حضور پیدا کنند .

در این روز پس از استقبال عشایر قهرمان از سرداراکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،تیم های پزشکی و امدادی به ارائه خدمت رسانی پرداختند.

دیدار صمیمی بین فرماندار شهرستان باعشایر عزیز این بخش،برپایی درمانگاه و ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان عمومی و متخصصین داخلی،قلب و عروق،اطفال و تحویل داروی رایگان، همچنین تقدیم بسته های مختلف از جمله: لوازم و التحریر،اسباب بازی،بسته های معیشتی و البسه بین نیازمندان از دیگر برنامه های این دیدار و برنامه ارزشمند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار