خبرهای داغ:

هشدار دادستان نهاوند در پی افزایش کلاهبرداری اینترنتی در نهاوند

نهاوند-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در پی افزایش کلاهبرداری اینترنتی در نهاوند طی روزهای گذشته و خالی شدن حساب‌های بانکی افراد هشدار داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۲۹
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

عباس آزادبخت درگگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: مردم مراقب تماس‌های مشکوک که آنها را برنده اعلام می‌کنند، باشند و از هرگونه عملیات بانکی و ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی به درخواست تلفنی آنها خودداری کنند.

وی بیان داشت: کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی و همچنین کشاندن طعمه به پای دستگاه خودپرداز به بهانه برنده شدن در جایزه و مسابقه برای خالی کردن حساب افراد از سوی تبهکاران، اخیرا به وفور مشاهده شده است که هوشیاری لازم در هنگام مراجعه به دستگاه‌ها اکیدا توصیه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: افراد کلاهبردار با ارسال پیامک و یا برقراری تماس تلفنی با افراد و طرح مواردی مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از افراد ساده لوح درخواست می‌کنند برای انجام مراحل دریافت جایزه خود به دستگاه عابربانک مراجعه و یا اطلاعات محرمانه کارت‌های عابر بانک را به آنها ارائه کنند که مردم به هیچ وجه نباید این کارها را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات