دیدار با خانواده شهید الله بخشیان در فارسان

جمعی از خواهران بسیجی فارسانی با خانواده شهید اسدلله الله بخشیان در شهرستان فارسان دیدار و از ایشان دلجوئی کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۴۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مطهره شهرستان فارسان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان و ریاست بنیاد شهید این شهرستان با خانواده شهید اسدالله الله بخشیان دیدار و از ایشان دلجوئی کردند.

شهید الله بخشیان از همان دوران کودکی  و در حین درس خواندن به بسیج و فعالیت در آن بسیار علاقه نشان می داد و در همان دوران کودکی بزرگترها میتوانستند از ایشان ولایت پذیری یاد بگیرند. در دوران جنگ نیز نتوانست بی تفاوت باشد و به ندای امام خود لبیک گفت و حتی برای اینکه بتواند  به جبهه برود شناسنامه خود را بزرگتر کرد و سرانجام به جبهه رفت و در تاریخ 23/۱۲/1366 به شهادت رسید.

 حجت الاسلام مسلم رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار گفت: این وظیفه ماست که از به خانواده های شهدا سربزنیم .خداوند شهدا را از مقربان درگاه خودش قرار داده است و هر کس می‌خواهد دعای او اجابت شود و به خدا نزدیک شود باید به شهدا متوسل شود و شما به عنوان مادر شهید ما را دعا کنید و همچنین برای این انقلاب و برای مقام معظم رهبری دعا کنید.

وی گفت: وقتی میگوییم خدا رحمت کند شهید شما را در واقع او مورد رحمت قرار گرفته است بلکه ما از این راه و از این وسیله می خواهیم به واسطه آن شهید وسیله ای درست کنیم که خودمان به برحمت برسیم وگرنه آنها آمرزیده و مورد رحمت خداوند قرار گرفته اند.

در پایان نیز با اهدای هدیه و لوح یادبود به مادر شهید از ایشان دلجوئی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار