همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

پرسنل سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف شدند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان و پرسنل این سپاه در آستانه ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زیارت آستان مقدس سیدالکریم مشرف شدند.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۹۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان و پرسنل این سپاه و نیز حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آستانه ولادت  حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با برگزاری مراسم زیارت خوانی و اهدای گل به مضجع شریف حضرت سیدالکریم میلاد کریم اهل بیت و عزت و خورشید شهرری را گرامی داشتند.
سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در جمع پرسنل سپاه استان تهران با اشاره به حدیث حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری ثواب زیارت امام حسین(ع) در کربلا را دارد و در این روز مقدس و در جشن بزرگ میلاد سیدالکریم افتخار می کنیم که نام حضرت سیدالشهدا(ع) را بر دوش خود و بر پیشانی و سینه خود داریم.
وی افزود: نام حضرت سیدالشهدا(ع) و مادر بزرگوارشان در دوران دفاع مقدس، مقاومت، سختی ها و بحران ها و ماموریت ها مددیار و یار و یاور ما به عنوان سربازان این بزرگواران در بوران حوادث بوده  است و از خداوند متعال می خواهیم در طریق حق و عدالت و زدودن ظلم در جهان ما را یاری کند و بتوانیم پرچم مقدسش را از دفاع مقدس به جبهه مقاومت و پس از آن در اختیار سربازان حضرت ولی عصر (عج) قرار دهیم. در این مراسم همچنین حجت الاسلام کاظم صدقی امام جمعه موقت تهران در محل مصلی نماز جمعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع سپاهیان استان تهران در خصوص میلاد حضرت سیدالکریم سخنرانی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار