خبرهای داغ:

برپایی کارگاه‌های مهارت زندگی در پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ کارگاه‌های آموزشی با موضوعات سواد رسانه، فرزند پروری، مشاوره خانواده و پیشگیری از اعتیاد در پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۲۸
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه‌های بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود کارگاه‌های مهارتی و آموزشی با همکاری قرارگاه‌های اجتماعی و شهید شاطری محلات اسلامی سپاه شهرستان برپا شد.
به همت پایگاه نرجس کارگاه مهارت‌های زندگی با حضور خانم آشوری از نیروی انتظامی برگزار و کارگاه آموزشی و مشاوره‌ای تحکیم خانواده با تدریس خانم خانی و انجام مشاوره فردی توسط مشاوران حوزه علمیه در مسجدامام خمینی (ره) به همت پایگاه یاسین برگزار گردید.
به همت پایگاه مصباح الهدی جلسه پرسش و پاسخ با موضوع فضای مجازی و فرزند پروری در مسجد ثار الله شهرک ذوالفقار برگزار شد.
کلاس آموزش سواد رسانه‌ای با حضور خانم ملک احمدی از سپاه و خانم جلال از حوزه در پایگاه حضرت زهرا (س) برگزار و کارگاه کسب مهارت‌های زندگی و استحکام خانواده با حضور سرگرد آشوری از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در پایگاه عفاف برگزار گردید.
کارگاه مادرانه در راستای مشکلات و نیاز‌های دختران در دوران نوجوانی و راهکار‌های آن توسط خانم غلامی به همت پایگاه حضرت زینب (س) روستای دیزج برپا و کارگاه کسب مهارت‌های زندگی جهت استحکام بیشترخانواده، تربیت دینی فرزندان و سبک زندگی مهدوی با سخنرانی خانم فریدی در زینبیه روستای یونس آباد به همت پایگاه منتظرالمهدی (عج) برگزار شد.
کارگاه آموزشی اعتیاد در خانواده (پیشگیری و راهکار) با حضور سروان عبادی و خانم موسوی از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به همت پایگاه حسنی در محله شهرک امینیان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها