خبرکذبی که در مورد وزارت جهاد کشاوزی منتشر شد/ آقای وزیر پا در منطقه ممنوعه چه کسانی گذاشته است؟

انتشار خبری مبنی بر صدور حکم خانوادگی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، حقیقت نداشت و این وزارتخانه در اعلامیه ای چنین ادعایی را مردود عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۸۸
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: داستان از آنجا شروع شد که همزمان با انتصاب داماد زاکانی در شهرداری تهران، خبری بسیار مشکوک و تخریبی در فضای مجازی بر علیه وزیر جهاد کشاورزی منتشر شد.

خبری که در آن گفته میشد "سید جواد ساداتی نژاد"، وزیر جهاد کشاورزی برای سه برادر زن خود حکم انتصابی در سمتهایی چون، "مدیر کل حراست"، "رئیس دفتر" و "مشاور وزیر" صادر کرده است.

همچنین رسانه مربوطه ذکر کرده بود، که وزاری انقلابی چندان زیاد به آرمانها و وعده های آیت رئیسی پایبند نیستند.

در واکنش به این‌خبر، وزارتخانه جهاد کشاورزی اطلاعیه ای را در این رابطه منتشر کرد و عنوان نمود، در احکام صادره وزیر جهاد کشاورزی، تاکنون حکمی برای مسئول حوزه ریاست وزیر صادر نشده است و همچنین هیچ یک از مشاوران وزیر نسبت خانوادگی با وی ندارند و تنها حکم‌ انتصاب در این ارتباط، مربوط به انتصاب رئیس حراست وزارتخانه می باشد.

اما حقیقت این تخریبها چیست و در وزارت کشاورزی چه خبر بوده است؟ 

چه کسانی تلاش دارند کشاورزان همچنان فقیر بمانند و از تلاش آنها برای خود کسبه ای بدوزند؟

چه اشخاصی نمی توانند تحول در کشاورزی با رویکرد جهادی را تحمل کنند؟ آیا این اقدام با منافع آنها تعرض دارد؟

و در آخر باید گفت، وزیر جوان و انقلابی دولت دقیقاً پا در منطقه ممنوعه چه کسانی گذاشته است، که مورد هجمه تخریبی رسانه ای قرار گرفته است؟

حقیقت اینجاست، شواهد و اطلاعات بدست آمده حکایت از این دارد که با حضور "ساداتی نژاد" در وزارت جهاد کشاورزی و توجه ویژه این وزیر به دستور رئیس جمهوری مبنی بر مقابله با فساد، که به وسیله ابزار نظارتی و دقیقاً از مسیر حراست این وزارتخانه میسر می شود، برای عده ای گران تمام شده است.

اکنون روشن‌نیست، که آیا ارتباطی میان انتشار این‌ اخبار کذب و تعداد زیادی از پرونده اختلاس و رانت خواری، که در همین مدت کوتاه در وزارت کشاورزی ثبت و در حال پیگیری است وجود دارد؟

بنابر گزارش واصله ورود وزیر به پرونده های فساد، اختلاس، مجوزهای صادره، رانتها و انحصارها باعث این تخریبهای شده تا به نوعی ساداتی نژاد را در این راه متوقف کنند.

همچنین باید بدانید، سید جواد ساداتی نژاد، از جمله وزرایی است که اردیبهشت ماه سالجاری و ضمن تشریح برنامه های خود در حوزه کشاورزی وعده داده بود، که "سوت زنی" برای فساد را در این وزارتخانه راه اندازی خواهد کرد.

حالا باید دید وزیر جوان و انقلابی دولت سیزدهم چه خواهد کرد؟ توقف ومحافظه کاری، یا ادامه مسیر درست با اقتدار و ایستادگی در برابر فساد؟

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار