خبرهای داغ:

حلقات صالحین همراه با ورزش و بازی در سرخه برگزار می شود

پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه در طی حرکتی ابتکاری اقدام به برگزاری حلقات صالحین کودکان و نوجوان خود در قالب بازی و سرگرمی کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۲۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف ایجاد زمانی سرشار از نشاط و شادابی برای کودکان برنامه های متنوع ورزشی ویژه کودکان و نونهالان در حلقات صالحین در پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه در حاشیه برپایی این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازی های متنوع فکری و حرکتی با هدف افزایش سطح تمرکز، پرورش فکر نظم، اتحاد و همدلی در حلقه شهیده سیده زهرا حسینی برپا شد.

او افزود: ورزش و تحرک لازمه زندگی هر انسانی است و در تلاش هستیم با برپایی این برنامه های ورزشی؛ کودکان را از ابتدا به ورزش و تحرک علاقمند سازیم.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: در جهت تحقق این مهم؛ حلقه ی نونهال شهید محمدرضا غلام با شعار « ورزش نشاط تندرستی» در فضای پایگاه به ورزش و بازی پرداختند.

اسیری با بیان اینکه این حلقات صرفاً به بازی و سرگرمی محدود نمی شود، گفت: در بین سرگرمی های کودکانه احکام، تلاوت قرآن، نکات اخلاقی و مسائل دینی به زبان بسیار ساده و روان برای آن ها بیان می شود. همین عامل جذابیت حلقات را افزون کرده است.

او در خاتمه گفت: ان شاءالله بتوانیم برنامه های صالحین را به صورت گسترده تر و با کیفیت هرچه بیش تر در سطح این پایگاه و در رده های مختلف سنی برگزار کنیم.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها