از تیم های منتخب جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان تجلیل شد

زاهدان/ شب گذشته از برترین های سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان طی مراسمی در تالار فردوسی زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۳۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان؛رویداددیجیتال بسیج  از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه، به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در سه بخش بازی های ویژه تلفن همراه، اپلیکیشن های موبایلی و پویانمایی برگزار شد.

پس از ۴۸ ساعت رقابت نفس گیر در نهایت، در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه رتبه اول به تیم ماوراء تی ام از زاهدان برای اپلیکیشن همسفر به سرپرستی شهرام امیدوار، مقام دوم به گروه پژوهشگران نوین از زاهدان برای اپلیکیشن سووج به سرپرستی حمید رضا پودینه و رتبه سوم به تیم سون کد از زاهدان برای اپلیکیشن سووج به سرپرستی حمیدرضا پودینه اختصاص یافت.

در بخش پویانمایی نیز رتبه اول به تیم انیماتور سیستان از زاهدان برای انیمیشن دز امید به سر پرستی کاظم عالی، مقام دوم به تیم شیردال استودیو از زاهدان برای انیمیشن ورنا به سرپرستی محمد جواد آزاده و رتبه سوم به تیم بلوچ آنلاین از چابهار برای انیمیشن کرونا به سرپرستی امیدالله بلوچ شفیعی رسید.

در بخش بازی های ویژه تلفن همراه تیم یونیتی از زاهدان برای بازی خانه ملت به سرپرستی علی فخری مقام اول، گروه بازیسازان جوان از زاهدان برای بازی خانه ملت به سرپرستی علی فخری رتبه دوم و تیم راه بصیرت از زابل برای بازی سفیر سلامت به سرپرستی مهدی پودینه مقام اول را ازآن خود کردند.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه این رویداد که ساعتی پیش با حضور مسئولان استانی در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد از خانواده شهید خبرنگار جواد هاشمی فر مسئول فضای مجازی بسیج و کم سن و سال ترین تیم حاضر در این رویداد و داوران این برنامه بزرگ تجلیل به عمل آمد، جوایز تیم های برتر نیز به همراه لوح تقدیر به تیم های برتر اهدا شد.

ارسال نظرات