خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

هدفمندسازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی مهم‌ترین وظیفه شورای جهادی

نهاوند-معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدفمندسازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی مهم‌ترین اقدام برای شروع کار این شورا است.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۸۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مستوره در انتخابات شورای جهادی شهرستان نهاوند اظهار داشت: هدفمندسازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی مهم‌ترین اقدام برای شروع کار این شورا است.

وی افزود: گروه‌های جهادی باید از از لحاظ ساختاری با هماهنگی شورای جهادی و قرارگاه مرکزی جهادی هدفمند شود تا در بحث خدمات‌رسانی موازی‌کاری صورت نگیرد.

معاون اجرایی سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: ایجاد کارگروه‌های تخصصی شورای جهادی باعث هدفمند شدن گروه‌های جهادی می‌شوند که نتیجه آن خدمات‌رسانی به مردم و نقاط محروم شهرستان است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: ایشان در جمع بسیجیان فرمود بسیج در هر گوشه‌ای، در هر نقطه‌ای خدماتی را که دارد به مردم ارائه می‌دهد باید مستند‌سازی کند و به اطلاع عموم مردم برسانند؛ مستندسازی باعث اطلاع عموم از خدمات بسیج می‌شود و باعث دلگرمی مردم و ایجاد روحیه جهادی در بین مردم می‌شود.

مستوره اظهار داشت: همراهی کردن ادارات و خیرین برای خدمات‌رسانی به مردم یکی از مهمترین موضوعات در شورای جهادی است و با استفاده از ظرفیت‌های ادارات حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند باعث خدمات رسانی بیشتر به مردم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار