امام جمعه بخش بهمن:

خلیج فارس و دریای عمان جولانگاه آمریکایی ها نیست/اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است

خطیب جمعه بخش بهمن: برگترین سرمایه دولت‌ها، اعتماد مردم است که نباید خدشه دار شود. اگر مردم به دولت اعتماد کردند به دولت امیدوار شده و به آنها کمک می کنند...
کد خبر: ۹۳۸۷۸۴۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در آستانه ۱۳ آبان شاهد کاری بسیار بزرگ و ارزشمند از سوی نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم که درسی فراموش نشدنی به آمریکایی ها دادند و به آن ها فهماندند که خلیج فارس و دریای عمان جولانگاه آمریکایی ها نیست.
امام جمعه بخش بهمن افزود: عملیات نیروی دریایی سپاه در آزادسازی نفت ایران و توقیف نفتکش متجاوز به ویژه در آبان ماه که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز هست، از اهمیت بالایی برخوردار است. امروز نظم حاکم بر منطقه و جهان، مبتنی بر عزم و اراده و قدرت ایران است که شاهد آن هم سیلی محکم سپاه پاسداران به آمریکا در قبال دزدی نفتی دستگیری ملوانان آمریکایی، توقیف کشتی انگلیسی، نقش آفرینی ایران در سوریه، از بین بردن داعش و صادرات بنزین به کشورهای حاشیه و همسایه آمریکا است.
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه، کار ارزشمند نیروی دریایی سپاه علاوه بر قلب آمریکا، چند جای دیگر را هم نشانه رفت، اذعان کرد: اول اینکه تودهنی محکمی به سعودی ها زد که گمان می کنند می توانند در پناه نیروی دریایی آمریکا موفقیتی به دست آورده و بر شکست سریالی این روزهایش در یمن سرپوش بگذارد.
علیزاده ادامه داد: این واقعه در آستانه اجلاس وین روحیه تیم مذاکره کننده آمریکا را ضعیف تر می کند؛ چرا که باید در مقابل قدرت تهاجمی ایران، صدایش را پایین بیاورد. با توجه به رجزخوانی های رژیم صهیونیستی علیه ایران، اقدام تهاجمی سپاه علیه ارباب اسرائیل، بتو خالی بودن ادعای این رژیم را بیشتر برملا می‌کند.
وی ابراز کرد: آمریکا امروز ام الفساد و ریشه استکبار است اگر جنایت ها و خیانت های این دولت برای مردم ما، خصوصاً جوانان و نوجوانان بازگو شود، نفرتشان از آمریکا هزار برابر می شود و با شور و حرارت بیشتری شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند. نمونه این جنایت ننگین شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.
اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است
خطیب جمعه بخش بهمن ادامه داد: برگترین سرمایه دولت‌ها، اعتماد مردم است که نباید خدشه دار شود. اگر مردم به دولت اعتماد کردند به دولت امیدوار شده و به آنها کمک می کنند؛ در حالی که این اعتماد امروز به خاطر عملکرد بد دولت‌ها خدشه‌دار شده است و باید ترمیم شود.
علیزاده تصریح کرد: برای به دست آوردن اعتماد مردم دولتمردان باید به حرف ها و قول‌های خودشان عمل کنند. باید اقدام عاجل برای قول‌هایی که آقای رئیس جمهور دادند که در کوتاه مدت مسئله اقتصاد، گرانی و تورم را حل می کنند، انجام شود.
قانون حمایت از خانواده و جمعیت
وی عنوان کرد: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، مجلس یازدهم با همتی قابل تقدیر قدمی بزرگ برای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برداشت و شورای نگهبان نیز با اصلاحاتی آن را به تصویب رساند. افزایش خدمات بهداشتی و درمانی برای مادران و کودکان، افزایش سطح سلامت سالمندان، ارتقاء خدمات به خانواده هایی که فرزندان بیشتری دارند، تخفیفات بیمه‌ای، تسهیلات آموزشی و استخدامی و دانشجویی، هدف این قانون فرزندآوری سالم و رشد جمعیت است.
انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
آخرین اخبار