امام جمعه شهرستان زابل :

برائت از آمریکا برائت از شیطان است

زابل/ حجت الاسلام عزیزی گفت: آمریکا نماد نسل کشی، آدم کشی و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه است.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۲۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زابل، امام جمعه شهرستان زابل در تجمع مردمی سیزده آبان که با حضور مردم مومن و ولایتمدار در محل مصلی المهدی(عج) این شهر برگزار شد، شعار مرگ بر آمریکا را ثواب و فضیلت و موجب نزدیکی انسان به خدا و برائت از شیطان دانست و آمریکا را نماد نسل کشی، آدم کشی و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه بیان کرد.

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: نماد عزت و شرف و فرهنگ هر کشور پرچم آن است و پرچم ایران اسلامی سه رنگ دارد که رنگ اصلی آن سبز و نشان دهنده اسلام و دین است و رنگ سفید آن نشانه صلح و رنگ قرمز که نشان دهنده خون شهداست و همه باور، عقیده، منش، سیاست، شرافت، عزت و غیرت ما در این پرچم نمایان است.

وی پرچم آمریکا را نماد قتل هزاران زن و کودک و کثیف ترین جنایت ها بیان نمود و افزود : برخی افراد آمریکا را با آن همه جنایت تطهیر می کنند در حالی که کدام جنایت را در صد سال اخیر در دنیا سراغ دارید که این شیطان بزرگ در رأس آن نبوده باشد.

امام جمعه زابل عنوان کرد: ذلیل شدن نیروهای آمریکایی در برابر اراده محکم سپاه پاسداران، نماد عزت جمهوری اسلامی ایران است و ان شالله خداوند متعال بر عزت و سربلندی رزمندگان ما بیفزاید و شاهد ذلت و خواری مستکبرین عالم در تمام دنیا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار