بیانیه سازمان بسیج کارمندان به مناسبت 13 آبان:

تجربیات و درس های گرانبهایی از 13 آبان در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند

زاهدان/ امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه، حق طلب آزادگی را فرا گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 

13 آبان، روزی است که باطن مداخله‌گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند. این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

در حوادث ۱۳ آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکبار ای وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان گرایی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه، حق طلب  آزادگی را فرا گرفته‌اند.

ما کارمندان بسیجی سیستان و بلوچستان، همگام با سایر آحاد مردم با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) همواره در راستای زنده نگهداشتن آرمان های ضد استکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی، همچون گذشته در صحنه حضور یافته و در گام دوم انقلاب در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال فعال خواهیم بود .

سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار