خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی و امور بین الملل؛

دفاع نظامی از عرصه خاک به آب، استراتژی راهبردی سپاه مقتدر است

دکتر امیری نژاد گفت: امروز قهرمانان همیشه در صحنه سپاه، عرصه نظامی را از خاک به دریا بردند و این یک استراتژی راهبردی است که مبارزه از سطح خشکی به سطح آب گسترش می یابد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۸۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

قزوین_دکتر مرتضی امیری نژاد تحلیلگر مسائل روز و کارشناس سیاسی و امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در برخورد قاطعانه با نیروی دریایی آمریکا در خصوص سرقت دریایی این نیرو و جولان در آبهای نیلگون خلیج فارس بیان کرد: سیاست دولت قبل، انفعالی بود اما سیاست خارجه دولت سیزدهم بحث واکنشی است که با سیاست نظام سلطه و استکبار جهانی همخوانی ندارد.

وی گفت: بر همین اساس دولت آمریکا در پی ضرب شست به ایران، به دنبال برنامه ریزی آشوب در داخل کشور بودند که این برنامه ریزی آشوب در بحث هک سیستم سوخت رسانی کشور و بصیرت ملت بیدار ایران سرکوب شد و این هکرها به دنبال احیای آشوب بنزین ۹۸ بودند و از ماه ها قبل به دنبال ایجاد آشوب در آبانی دیگر بودند که با اراده پولادین ملت و حضور مسوولان انقلابی با شکست مواجه شد.

این تحلیلگر مسائل روز در ادامه اظهار کرد: لذا دشمن برای دستیابی به اهداف خود به دنبال گزینه ای دیگر بود تا موجب سرکوب انقلاب و ملت ایران در سطح جهان شود که در همین راستا جریان سرقت دریایی را طراحی کرد اما این جریان با هوشیاری قهرمانان همیشه در صحنه سپاه پاسداران مواجه شد که امروز عرصه نظامی را از خاک به دریا بردند و این یک استراتژی راهبردی است که مبارزه از سطح خشکی به سطح آب گسترش می یابد.

امیری نژاد عنوان کرد: با شکستی که دولت آمریکا امروز در سالروز ۱۳ آبان متحمل شد رسوایی دیگری به رسوایی های تاریخ آمریکا توسط سپاه پاسداران اضافه شد. سپاهی که هدف آماج استکبار جهانی بوده و استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن این موتور انقلابی است و این ورود به هنگام سپاه پاسداران در مقابله با این دزدی دریایی باعث ثبت رسوایی دیگر در تاریخ سیاه آمریکا شد.

وی با اشاره به اقتدار نظامی ایران اسلامی افزود: همچنان که در سطح خشکی، توان نظامی خود را به رخ دشمن کشیدیم توانستیم در عرصه آبی نیز از کیان جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی دفاع کنیم.

کارشناس مسایل سیاسی و امور بین الملل در ادامه تصریح کرد: پس از سرکوب نقشه هک سیستم سوخت رسانی کشور، پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به سرقت دریایی آمریکا، نقشه دومی بود که دشمن در پی به حاشیه کشاندن مبارزه با استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان آن را طراحی کرده بود اما دست قدرت الهی با جمهوری اسلامی ایران بود تا برگ زرین دیگری در آستانه روز ۱۳ آبان به تاریخ درخشان انقلاب اسلامی اضافه کرد.

امیری نژاد با اشاره به درهم شکسته شدن همینه آمریکا در نگاه جامعه جهانی عنوان کرد: امروز همه جهان شاهد تزلزل پایه های سست قدرت استکبار جهانی هستند و این صدا در آمریکا بسیار بیشتر از گذشته قابل شنیدن است و امروز در منطقه اسراییل غاصب و دولت سعودی می دانند که آمریکا طبل توخالی است و شکست هیمنه دولت آمریکا از روز ۱۳ آبان سال ۵۸ به دست دانشجویان خط امام، با سرعت بیشتری رقم خورد و تسخیر لانه جاسوسی حامل این پیام به تمام جهان بود که آمریکا یک ببر کاغذی است و به اذعان جامعه جهانی افول آمریکا به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار