دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند

کنارک/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: ادامه دهنده راه پیروزی انقلاب اسلامی قطعا باید دانش‌آموزان با همان روحیه انقلابی و بصیرت دینی باشند.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی نخبگان بسیج دانش آموزی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک و امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و قدر دانی از معلمان زحمتکش و تشریح بخشی از برنامه های بسیج دانش آموزی در این هفته گفت: شما دانش آموزان آینده سازان جامعه ما هستید و بیشتر یاران امام خمینی(ره) را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند که از شکل گیری تا پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همگام امام بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با بیان اینکه راه پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد افزود: ادامه دهنده این راه قطعا باید دانش‌آموزان با همان روحیه انقلابی و بصیرت دینی باشند.

 نماینده ولی فقیه در کنارک نیز در این دیدار گفت: داشتن هوش و ذکاوت را برای پیشرفت لازم دانست و تاکید کرد برای پیشرفت کشور عزیزمان نیاز به علم و دانش داریم و آن هم با تلاش شما دانش آموزان در کسب علم امکان پذیر است تا هرکدام پس از طی مراتب تحصیلی خود در ایران اسلامی با استفاده از علم و دانش کسب شده شما کشور عزیز ما آباد تر و به روز تر شود .

حجت الاسلام بامری افزود: تعامل با یکدیگر ، استفاده از تجربیات و ایده های دیگران از عواملی است که دانش آموزان می توانند در راه رسیدن به موفقیت از آنها بهره بجویند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار