فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

روحیه استکبارستیزی در یوم الله 13آبان به نسل جوان منتقل شود

فرمانده ‌سپاه‌ امام سجاد (ع) ‌هرمزگان تاکید کرد: روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی در یوم الله ۱۳ آبان به عنوان سرمایه ارزشمندی به نسل جوان منتقل شود
کد خبر: ۹۳۸۷۳۳۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار اباذر سالاری ضمن گرامیداشت 13آبان روز ملی دانش آموز با بیان اینکه شاخصه ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی انقلاب اسلامی در دنیا درخشیده و تاثیرگذار بوده است، افزود: نسل جوان ما باید بداند که آمریکا، ام الفساد و شیطان بزرگ است.
وی بیان داشت: یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون مبارزه با استکبار جهانی  بوده است و واقعیت این است که ما فریاد مظلومیت خود را  با شعار مرگ بر آمریکا بلند کرده ایم،
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: فتح لانه جاسوسی آمریکا که در ابتدای پیروزی انقلاب مرکزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، در واقع نماد این ظلم ستیزی و عدالت خواهی بوده است.
سردار سالاری ادامه داد: برخی ها با فتح لانه جاسوسی  مرعوب شدند ولی بنیانگذار انقلاب اسلامی با شجاعت و درایتی که داشت، از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و آنچه که اتفاق افتاد هیمنه قدرت آمریکا را به هم ریخت و دانشجویان پیرو خط امام(ره) این لانه جاسوسی را تصرف کردند.
وی اضافه کرد: آمریکا می خواست قدرت نمایی کند اما با اعجازی در قرن تمام توطئه هایی آنان خنثی شد و ضربه شستی خوردند که اثر آن ‌همچنان ‌باقیست و هیمنه آن‌ها را در دنیا درهم شکست.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: نوجوانان ما باید بدانند که برای چه انقلاب کردیم و تصویب کاپیتولاسیون نمونه ای از دلایل آن بوده است.
سردار سالاری یادآورشد: نظام سلطه سرمایه های ما را به یغما می بردند،  هر چه توانسته اند برای براندازی نظام اسلامی انجام داده اند و در هشت سال دفاع مقدس دنیا را برعلیه ما مسلح کردند و خدا خواست که ما بمانیم.
 وی ابراز کرد: ترور دانشمندان ما که عمل ناجوانمردانه ای بوده است، نشانه‌ ضعف ‌و وحشت ‌دشمنان ‌از نظام‌ به ‌شمار می‌آید و امروز اگر با مشکلات اقتصادی روبرو هستم عمده آن برخاسته از نقشه های استکبار جهانی است.
فرمانده سپاه هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم این تنفر خود را از استکباری جهانی ابراز کنیم و در  یوم الله ۱۳ آبان به نمایش گذاشته شود.
وی ادامه داد:  البته این تنفر امروز در جهان و منطقه فراگیر شده است، شعار مرگ بر آمریکا در سطح جهان گسترش یافته و امید است که مبارزه مردم مظلوم و مستضعف نقطه آغازی برای بسیج مستضعفین جهان علیه استکبار جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار