خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

عرصه مجازی و دیجیتال، خاکریز مقابله با دشمن در جنگ نرم

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: امروز عرصه فضای مجازی و دیجیتال، خاکریز مطمئن در مقابله با جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۱۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

قزوین_حجت الاسلام حسن شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به ایجاد محتوای غنی در برخورد با ضد فرهنگ دشمنان با راه اندازی جنگ نرم امروز، بیان کرد: اگر بخواهیم نگاه مبنایی به رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج داشته باشیم و ز نگاه قرآن کریم به این حوزه بنگریم، شاید ما در تفسیر سوره مبارکه قلم که با «ن» شروع می شود، می توان ارتباطی بین نقطه و آغاز، ایجاد کرد.

وی گفت: وقتی خداوند در ۱۴۰۰ پیش، وقتی به «ن» و «نقطه» قسم یاد می کند، شاید یکی از عرصه های ارتباطی این مهم، حوزه پویانمایی باشد. امروز عرصه فضامجازی و دیجیتال است و شاید بتوان گفت ۹۰ درصد عموم جامعه بیش از آنکه در فضای حقیقی به دنبال منابع باشند در فضای مجازی و فضای صفر و یک حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: به جرأت می توان گفت یکی از موفق ترین برنامه های که در این عرصه حرفی برای گفتن دارد، برنامه هایی از جنس رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: امروز خط مقدم دشمن به دنبال بی هویت کردن فرهنگ جامعه اسلامی است و اقداماتی از جنس رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، خاکریز مطمئن و موفقی در عرصه مقابله با ضد فرهنگ هاست.

وی افزود: عرصه فضای مجازی و پویا نمایی بسیار گسترده است و می تواند در حوزه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و سایر عرصه ها مورد استفاده قرار گیرد. امروز صنعت موفق، صنعتی است که بتواند از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شود و مجهز به هنرهای علم روز باشد. چرا که امروز سلیقه مخاطب به سمت استفاده از تولیدات مجازی است.

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: عصر آینده عصری است که به لحاظ بهره مندی از فضای مجازی، بیشترین دسترسی به اطلاعات در این فضا صورت می گیرد. این در حالی است که برای نشر و ترویج امور دینی می توان از عرصه مجازی بهترین استفاده را برد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار