خبرهای داغ:

بیانیه بسیج حقوقدانان استان به مناسبت 13 آبان

سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۷۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان سمنان به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.( امام خمینی (ره) )
سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار یادآور سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۴ آبان ۱۳۴۳ ، کشتار دانش آموزان در۱۳آبان۱۳۵۷ در دانشگاه تهران وتسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ؛ سه رویداد مهم با یک هویت مشترک بودند که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده اند.
آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالی استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمة الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.ملل اسلام از اجانب ،عموما واز آمریکا خصوصا متنفر است.
ما حقوقدانان استان سمنان نیزدر این مقطع حساس و تاریخی که دشمنان زبون اسلام همه تلاش خویش را برای اختلاف افکنی دربین مسلمانان بوِیژه مردم منطقه به کار برده است ما حقوقدانان بسیجی استان سمنان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳آبان، بر لزوم وحدت ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران در برابر دسیسه های استکبار تأکید می ورزیم و ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم ، با هوشیاری و بصیرت ،در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همراه با سایر اقشار مردم با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاقی دوباره می کنیم.
سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان __آبان ماه ۱۴۰۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار