جانشین فرماندهی کل سپاه:

روحیه جهادی جوانان و نوجوانان کشور ستودنی است

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: روحیه ایثارگری، فداکاری و قهرمانی جوانان و نوجوانان ایران را را می‌توان در میدان دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشاهده کرد، این روحیه خودباوری و جهاد جوانان و نوجوانان کشورمان ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۶۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
روحیه جهادی جوانان و نوجوانان کشور ستودنی است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه در آیین تجلیل و تکریم دست اندرکاران و نقش آفرینان هفته دفاع مقدس پیرامون بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و تشابه‌های جوانان دهه هشتاد با جوانان دهه شصت، اظهار داشت: در صحنه‌های مختلف اجتماعی و در عمل هست که متوجه می‌شویم جوانان دهه هشتاد از لحاظ روحیه ایثارگری مانند جوانان دهه شصت هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه روحیه ایثارگری، فداکاری و قهرمانی جوانان و نوجوانان ایران را می‌توان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشاهده کرد، گفت: روحیه خودباوری و جهاد جوانان و نوجوانان کشورمان ستودنی است.

سردار فدوی بیان کرد: وقتی جوانان ما الگوهایی همچون رزمندگان اسلام دارند، افرادی که با از خودگذشتگی حتی حاضر بودند از جان در برابر دفاع از ارزش‌ها بگذرند، طبیعی است که با الگوبرداری از چنین شخصیت‌های محبوبی به روحیه‌ای یکپارچه از جهاد و ایثار دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حفظ و ارتقا فرهنگ شهدا در بین جوانان همواره تلاش کنیم، عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت آنچنان در جامعه نفوذ کرده است که براحتی از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و ما شاهد نسل‌هایی پرصلابت خواهیم بود.

ارسال نظرات