خبرهای داغ:
سردار فضلی:

ایثار شهدا باعث استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: اگر خون مطهر شهدا نبود، ما ارمغانی برای نسل‌های آینده نداشتیم، خون شهدا پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و اگر چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۲۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت یاد شهید «جمال محمدشاهی» اظهار داشت: سلام و درود خدا به شهدای اسلام و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای آرام گرفته در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ امروز خوشبختم که در سالگرد شهید عزیز تازه شناسایی‌شده «جمال محمدشاهی» توفیق حضور یافتم و به مراسم سالگرد شهید دعوت شدم.

وی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده شهدا ادامه داد: برادران و خواهران و ملت شریف ایران، اگر خون مطهر شهدا نبود، ما ارمغانی برای نسل‌های آینده نداشتیم، خون شهدا پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و اگر چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد از برکت خون شهیدان است.

سردار فضلی گفت: این شهید والامقام در عملیات والفجر ۴ در منطقه دشت «شیلر» به شهادت رسید، برای این عملیات پنج ماه برنامه‌ریزی شد، این عملیات با حضور ارتش و بسیجیان و کمیته‌های انقلاب و همه آحاد رزمندگان اجرایی شد. عملیات والفجر ۲ در منطقه پیرانشهر بود و از میانه همین عملیات تصمیم اجرای عملیات والفجر ۴ گرفته شد.

وی افزود: در آن زمان ما برای آماده‌سازی عملیات حرکت کردیم و لازم بود تا توان بیشتری برای مقابله با دشمن بگذاریم، عمده رزمندگان اسلام و فرماندهان شهیدی چون صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی، حاج همت، زین‌الدین، رستگار و سایر عزیزان در هدایت این نبرد حضور داشتند. پیش بینی شده بود تصرف دره شیلر در چهار مرحله انجام شود.

فضلی ادامه داد: ۲۷ مهر ۱۳۶۲ مرحله اول عملیات با موفقیت انجام شد، مرحله دوم نیز با موفقیت سپری شد و بخشی از دره در اختیار ما قرار گرفت و در چهارم آبان سال ۱۳۶۲ هم مرحله سوم به اجرا در آمد. برادران ارتش و سپاه مصمم به ادامه عملیات بودند و در این رشته ارتفاعات، شاهد مقابله حق و باطل بودیم، در مرحله چهارم شهید همت عملیات کرد که در بخش‌های موفق و در بخش‌های با عدم فتح روبرو شد.

سردار فضلی گفت: شهید «جمال محمدشاهی» در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. خانواده شهید محمدشاهی خانواده جهاد هستند. امیدوارم فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار