خبرهای داغ:
استاد حوزه ی علمیه گرگان:

دانش‌آموزان گلستانی تاریخ کشور را مطالعه کنند و با قهرمانان واقعی کشور آشنا شوند.

حجت الاسلام حسینی در مراسم یادواره ی 600 شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان بر ظرورت شناخت شهدا توسط جوانان و نوجوانان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۴۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

دانش‌آموزان گلستانی تاریخ کشور را مطالعه کنند و با قهرمانان واقعی کشور آشنا شوند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی استاد حوزه علمیه گرگان در مراسم یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان که صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از دانش آموزان گلستانی میخواهم تاریخ این کشور را مطالعه کنند که بدانند مسیر شهدا چه بود و قهرمانان واقعی این کشور چه کسانی هستند.

حسینی افزود: در تاریخ 2500 ساله ایران بی سابقه بوده است که کشوری به ما حمله نظامی بکند و قطعاتی از این کشور جدا نکند اما در طول 8 سال دفاع مقدس دیدیم که رشادت ها و فداکاری های شهدای گرانقدری چون بهنام محمدی و حسین فهمیده باعث شد که حتی یک وجب از خاک ما دست دشمن نیوفتد.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان ما شهدا خود را بشناسند، گفت: کاری که امروز دشمن انجام میدهد این است که خاطره و منش قهرمانان و شهدا در ذهن بچه های این مرز و بوم شکل نگیرد و برای رسیدن به این هدف خود از هیچ تلاشی دست نمیکشد.

حسینی ادامه داد:با وجود اینکه عده ای در داخل و خارج کشور گمان میکردند که با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان، راه و رسم شهدا و مسیر شهادت در بین جوانان خاموش شده است اما با شهادت جوانان فداکاری چون علی لندی متوجه شدیم که راه شهید فهمیده همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار