خبرهای داغ:

چتر حمایتی ۵۵۷۰ حامی جدید بر سر کودکان نیازمند استان سمنان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از جذب ۵۵۷۰ حامی در پویش ایران مهربان برای حمایت از کودکان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۹۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

چتر حمایتی ۵۵۷۰ حامی جدید بر سر کودکان نیازمند استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا رجب‌زاده، تصریح کرد: حامیان جدید استان سمنان حمایت از ۳۴۲۲ کودک نیازمند را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان درادامه خاطرنشان کرد: از مجموع کودکان نیازمند در پویش ایران مهربان، ۷۲۸ یتیم و ۲۸۱۰ فرزند محسنین از حمایت مادی و معنوی حامیان خود بهره‌مند می‌شوند.
او با اشاره به تعامل و همکاری بسیجیان استان سمنان برای جذب حامی در پویش ایران مهربان، اذعان داشت: ۲۲۴۲ حامی از مجموع حامیان جذب شده از بسیجیان سراسر استان سمنان در این پویش چتر حمایتی خود را برای حمایت از کودکان گشوده‌اند.
رجب زاده ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت ekram.emdad.ir را از روش‌های ثبت‌نام در این طرح دانست و خاطرنشان کرد:. حامیان از طریق ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می‌توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به‌صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها