بازدید جانشین سازمان بسیج اصناف کشور از شرکت سینره در یاسوج/ اقدام جالب شرکت سینره برای اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور و دبیر کل شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور بهمراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، از خط تولید شرکت لوازم بهداشتی و آرایشی (سینره ) در یاسوج بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۶۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، محمد حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در حاشیه بازدید از بزرگترین واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی جنوب کشور (سینره )  از تلاش جهادی مسؤولان و کارکنان این شرکت ها به منظور تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از جمله تولید روزانه ۶ تا ۱۸ هزار مایع ضدعفونی در شرایط کرونایی قدردانی کرد و گفت: این کارخانه با وجود اینکه می توانست خط تولید خود را تماما با دستگاه های مکانیزه پوشش دهد ولی بدلیل اشتغال زایی برای مردم اکثر خطوط تولید خود را دستی انجام میدهد.
جواد اسلامی دبیر شورای تجار و فعالان اقتصادی کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور این ظرفیت را دارد تا محصولات با کیفیت داخلی را به بازارهای فروش در کشور های مختلف معرفی نماید.
سرهنگ پاسدار محمد سعادت مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت : این واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای شهرتی در سطح ملی و چه بسا بین‌المللی است، با نام شرکت  طبیعت زنده و با برندی همچون سینره در تولید مواد آرایشی و بهداشتی در اقدامی جهادی به کمک حوزه بهداشت و سلامت آمده است.
مدیر کارخانه طبیعت زنده سینره یاسوج هم گفت: در این کارخانه تاکنون ۲۵۰ اشتغال مستقیم و ۸۰۰ اشتغال غیر مستقیم ایجاد گردیده است.
وی ادامه داد: الکل به عنوان مهمترین مواد اولیه این محصول در استان تولید می‌شود که می تواند نقش مهمی در تولید انبوه ژل را ایفا کند همچنین بسته بندی های محصولات این شرکت با حمایت این کارخانه در استان تولید می گردد که خود سبب اشتغال زایی خوبی در استان شده است.
کارخانه طبیعت زنده یاسوج ۳۰ درصد محصولات آرایشی وبهداشتی کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار