زنگ ایثار و شهادت در زابل نواخته شد

زابل/ زنگ ایثار و شهادت بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان و دانش آموزان در مدرسه شاهد دخترانه نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۲۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزازش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان و دانش آموزان در مدرسه شاهد دخترانه شهرستان زابل نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی، در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: انسان اول باید باور و اعتقاد خود را درست کند و قطعا ما امروز اگر باور نداشتیم در این مراسم که بنام و یاد شهدا و دانش آموزان شهید هست حضور پیدا نمی کردیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه  زابل با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی و نسل جوان کشور که دانش آموزان هستند باید اعتقادات خود را تقویت کنند که در حوادث سخت که در پیش روی شماست به این سادگی شکسته نشوید.

وی بیان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با خودگذشتگی و ایثار بر دشمن بعثی پیروز شدندکه بزرگترین پیروزی شهدا و رزمندگان اعتقاد قوی به اسلام و قرآن و سیره معصومین علیهم السلام بود ما در نبرد با دشمن با اعتقاد قوی و راسخ مبارزه نمودیم و شهدا بهترین سند افتخار ما هستند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهدا فرشتگان زمان خودبودند ادامه داد: شهدا به گردن تک تک ما حق دارند و تا زنده ایم مدیون رشادت و ازجان گذشتگی شهدا هستیم و باید از خداوند سبحان و اولیای الهی مدد بخواهیم که ما را در پیروی از اهداف انقلاب و سیره شهدا موفق کند .

ارسال نظرات