خبرهای داغ:
دبیراجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین؛

دوره مجازی «سَدید» باهدف توانمندسازی مهارتی فعالان فرهنگی برگزار می شود

جباری گفت: دوره مجازی «سدید» با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۹۶
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، موسسه «جوانان رضوی» با هدف کادرسازی برای انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر رفع دغدغه مقام معظم رهبری در ساخت و تربیت نیروی جوان و مومن انقلابی که دیدار جوانان رضوی با ولی امر مسلمین جهان قطعا نقطه عطفی برای موسسه جوانان بوده است چرا که این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار اتفاق افتاده و اکنون این موسسه با نیروی محرکه قوی‎تر و تغییرساختاری هدفمند برنامه‎های خود را با قدرت پیش می‎برد.

اکنون نیز با توجه به خلاهای موجود در حوزه تربیت معرفتی جوانان در جامعه و عدم تعریف صحیح مجموعه‎ای با این دغدغه در سطح کشور، این موسسه در تلاش است در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، با طراحی قالب‎های مختلف تربیتی که برای جوان و نوجوان جذاب نیز باشد، معارف اسلامی کاربردی را برای این قشر از جامعه ارائه کند، چراکه باور داریم جوان تراز انقلاب اسلامی اگر پایه‎های اعتقادی درست و محکمی نداشته باشد و اگر توحید را درست معنی نکند در ادامه گرفتار مثلث شوم زر، زور و تزویر خواهد شد و از مسیر توحیدی خدا خارج می شود.

لذا امروز جوانان باید آشنایی با مبانی انقلاب و تمدن که میتواند انگیزه نسل جوان نخبه را برای قدم نهادن در راستای تمدن نوین اسلامی تقویت نماید و جوان تمدن ساز با نگاهی به افق های دوردست و طرح ریزی برای آینده های دور، آن هم برنامه ریزی با عناصر آینده ساز و آینده پرداز نه برنامه ریزی همسو با آینده ها

در همین راستا میلاد جباری، دبیراجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به دوره مجازی «سدید» بیان کرد: این دوره با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می گردد.

وی گفت: دوره سدید در عرصه های مهارتی و معرفتی ۴۰ ساعت فیلم آموزش غیرآنلاین با ارائه ۱۶ استاد ویژه فعالان فرهنگی،اجتماعی،مدیران و نیروهای میانی تشکل ها و حداکثر مهلت دوره بمدت ۶۰ روز در قالب فیلم های تدریس شده اساتید و همراه با آزمون پایانی هر مباحث به صورت تستی و تصادفی بعلاوه آزمون شفاعی در انتهای دوره انجام می شود.

جباری اظهار کرد: دوره تحت موبایل و وب و محتوای تصویری و متنی اختصاصی و رقابتی و تعاملی و همراه گفتگوی زنده و مشاوره تشکیلاتی با حضور اساتید صاحب نظر برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: به برگزیدگان با حداقل امتیاز 1400، گواهینامه رسمی و معتبر دوره آموزش مجازی «سَدید» از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی اعطا و به صورت رایگان به همراه بسته متبرک رضوی ارسال پستی خواهد شد. 

دبیراجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اضافه کرد: در انتهای دوره ضمن ارائه گواهینامه، به دانش پژوهان برتر (برحسب امتیاز کسب کرده در آزمون‌های دوره) بن خرید محصولات (کتب معرفتی، محصولات فرهنگی و رضوی) به ارزش ۲۰۰ هزارتومان ارائه خواهد شد و هزینه دوره، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است که با تخفیف هزینه به مبلغ ۷۵ هزار تومان با پرداخت اینترنتی انجام می شود و مابقی توسط موسسه جوانان پرداخت می گردد.

وی افزود: فعالان فرهنگی و اجتماعی می توانند با ارسال عدد ۶ به سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۸۸ یا از طریق سایت said.javanan.org برای ثبت نام اقدام نمایند.

جباری در پایان گفت: این دوره در راستای توانمندسازی مدیران میانی و برقراری ارتباط و هم افزایی آنها در سراسر کشور به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار