در شهراشکفتک برگزارشد؛

استمرار کمک های مومنانه

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از استمرار کمک های مومنانه در غرب شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۶۶
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تقدیراز خیرین ارجمند گفت: در یک ماه گذشته و دراعیاد و موالیدماه ربیع الاول با همکاری ارزشمندهیأت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام این شهربسته های معیشتی  و لوازم التحریرتهیه و تقدیم نیازمندان شد.

یوسف سلیمانی مفرد، ادامه داد:۷۰بسته لوازم التحریر به ارزش 17میلیون و پانصد هزار تومان تهیه و تقدیم خانوادهای نیازمند مدارس اشکفتک  شد.

وی، به تهیه و توزیع بسته های معیشتی اشاره  کرد و افزود: ۳۷ بسته مواد غذایی شامل: برنج، روغن ،رب گوجه، ماکارونی ،سویا، عدس، قند وگوشت گوسفند گرم به ارزش 9 میلیون و 250هزار تومان تقدیم نیازمندان وآسیب دیدگان ازبیماری منحوس کرونا شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، تهیه البسه را از دیگر موارد کمک رسانی در یکماه گذشته عنوان کرد و گفت: لباس وکفش به مبلغ ۸۵۰هزار تومان برای فرزندان دو خانواده تهیه و تقدیم شد.

سلیمانی مفرد، به تهیه تلفن همراه برای ارتباط با سامانه شاد، اشاره و اظهار کرد: دو دستگاه تلفن همراه به مبلغ 8 میلیون تومان تهیه و به دانش آموزانی که برای ارتباط با سامانه شاد و ادامه تحصیل نیازمند تبلت و تلفن بودند، تقدیم شد.

وی مانتو ، شلوار و مقنعه را ازدیگر اقدام اهدایی اعلام کرد و گفت: ۱۰دست مانتو ، شلوارو مقنعه به مبلغ ۳میلیون تومان برای دانش آموزان مدارس دخترانه اشکفتک تهیه ودر اختیار مدارس قرار گرفت.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: مبلغ ۶۰۰هزار تومان برای  تسویه حساب، بدهی قبوض آب، برق و گاز آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا شد.

سلیمانی مفرد گفت: در یکماهه گذشته با کمک خیرین ارجمند مبلغ 38میلیون و هفتصد هزار تومان برای تهیه اقلام تقدیمی به نیازمندان هزینه شد و به فضل خداوند سبحان در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی برای کمک رسانی به نیازمندان، مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام ، همیشه آماده کمک رسانی هستند.

وی، با اشاره خدمت رسانی به نیازمندان در مرحله قبلی،ادامه داد: در چهاردهمین مرحله از کمک های مومنانه همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت 22میلیون تومان در ایام بازگشایی مدارس بسته های معیشتی و لوازم التحریر، تقدیم نیازمندان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار