تقدیر از فرمانده پایگاه‌های بسیج علمی خواهران شهر کاکی

مسئول علمی و پژوهشی فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست با فرماندهان پایگاه‌های علمی بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری(س) شهر کاکی گفت: یکی از مهم‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول زندگی و بالاخص در دهه‌های اخیر اهمیت به علم، تولید علم و علم‌آموزی است.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۲۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛سرهنگ غلام هنرمند، مسئول علمی و پژوهشی فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست با فرماندهان پایگاه‌های علمی بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری(س) شهر کاکی گفت: یکی از مهم‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول زندگی و بالاخص در دهه‌های اخیر اهمیت به علم، تولید علم و علم‌آموزی است.

وی افزود: باید هسته‌های علمی و فناور در پایگاه‌های بسیج فعال شود و با کمک این دو هسته، هسته مسئله یاب نیز ایجاد کنید و در هر محله مشکلات و موانع را بررسی و در جهت رفع آنها باشید تا بتوانید در زمینه شکوفایی ظرفیت های علمی موجود در بسیجیان گام های ارزشمندی بردارید.

مسئول علمی و پژوهشی فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت علم آموزی اظهار داشت: دانش را باید تولید کرد سپس آن را تبدیل به فناوری و سپس محصول را تولید کرد، محصول را به بازار تجارت جهانی عرضه و برای کشور تولید ثروت کرد.

در ادامه این نشست، سرهنگ زارعی تبار، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امروزه اهمیت علم و دانش بر بشریت مخفی نیست، همه مکاتب بشری و ادیان آسمانی بر کسب علم و دانش تأکید دارند و پیشرفت و ترقی در مسیر علم را افتخار آمیز می شمرند و اسلام بیش از هر دین دیگری به علم بها داده و انسان ها را به تعلیم و تعلّم فرا خوانده است.

وی افزود:  نقطه ی قوّت یک کشور پیشرفت علمی است، این پیشرفت ها خیلی مهم است هر کس این اقتدار را داشته باشد، می تواند به همه ی مقاصد خود دست پیدا کند، این مستکبران جهانی به برکت علمی که به آن دست پیدا کردند، توانستند به همه ی دنیا زور بگویند.

زارعی تبار با اشاره به اهمیت علم در بسیج تاکید کرد: طی کردن این مسیر بسیار سخت است ولی جوانان بسیجی هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم ثابت کرده‌اند با دست خالی می‌توان کارهای بسیار خوبی انجام داد و مهم این است شما فرماندهان به خداوند توکل کنید و خود را به سلاح علم تجهیز کنید.

گفتنی است: در این مراسم حلیمه بحرانی، فرمانده حوزه بسیج خواهران خدیجه کبری(س) شهر کاکی و تک تک فرمانده پایگاه های علمی گزارشی از فعالیت خود ارائه کردند و در پایان از آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات