مسئول اقشار معاونت تعلیم و تربیت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حلقه های صالحین موجب رشد معنوی افراد می شود

زاهدان/ مسئول اقشار معاونت تعلیم و تربیت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزاری حلقه های صالحین را جهت رشد معنوی افراد و تقویت مبانی اعتقادی آنها امری لازم و ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۳۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام حسینعلی آیتی در نشست احیا و تقویت حلقه های صالحین سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بر تقویت و برگزاری کیفی و اصولی حلقه های صالحین تاکید کرد.


مسئول اقشار معاونت تعلیم و تربیت سپاه سلمان افزود: همه ی اقشار باید به تقویت حلقه های صالحین و شبکه سازی و نیز شناسایی و معرفی افراد مستعد و توانمند تلاش نمایند.

وی عنوان کرد : در این زمینه از توان مدیران و افراد کارآمد و تاثیرگزار در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم حلقه های صالحین با کیفیت مطلوب و بازدهی مناسب برگزار نماییم.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر نقش حلقه های صالحین در تربیت افراد کارآمد و هم طراز با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهمیت برگزاری این حلقه ها را مهم دانست.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی بیان کرد: فعال سازی حلقه های صالحین در ادارات و دستگاههای اجرایی و ارتباط آن با مساجد و محلات جهت ارائه ی آموزش های تربیتی و مبانی تربیتی و اعتقادی بین مردم جامعه بسیار ضروری می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه بر تعامل و همکاری میان سازمان بسیج کارمندان و معاونت تعلیم و تربیت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها و جلسات حلقه های صالحین تاکید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار