برگزاری میز خدمت جهادی در زاهدان

زاهدان/ میز خدمت جهادی تخصصی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و مدیر سازمان بسیج ادارات کارمندان و همچنین تولید کننده چسب های ساختمانی در کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۰۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، میز خدمت جهادی تخصصی با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیر سازمان بسیج ادارات کارمندان و همچنین تولید کننده چسب های ساختمانی طاها شیمی در کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزارشد.

در این میز خدمت مشکلات این تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تیم کارشناسی از معاونت اشتغال اداره کل جهت بررسی وضعیت این تولیدی به محل اعزام گردد و مشکل این تولیدی با دادن وام قرض الحسنه رفع گردد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان، گفت: میز خدمت جهادی در واقع گامی بسیار مهم، موثر و ارزشمند به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و فرصت مناسب و مغتنم در جهت ارتقای فضای ارزشی ادارات استان است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با بیان اینکه برنامه میز خدمت موجب افزایش کارآمدی نظام، ارایه خدمت بی منت و ارتقا سطح رضایتمندی مردم می شود، افزود: میز خدمت جهادی می تواند در کاهش مشکلات مردم نقش مهم و اساسی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار