دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت در میرجاوه

میرجاوه/ جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان شهرستان میرجاوه با خانواده شهید مدافع سلامت "شهید قادر بخش ریگی" دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۵۳۰۹
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، سرگرد "جواد علی شهرکی" در دیدار با خانواده شهید"قادر بخش ریگی" از شهدای مدافع سلامت شهرستان میرجاوه با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه ای است چراکه بدون هیچ ادعا و چشم داشتی عاشقانه لباس خدمت به مردم بر تن کردند و باب شهادت را همچنان باز نگه داشتند.

وی افزود:کادر درمان همچون رزمندگان دوران جنگ، با همان احساس و روحیه و انگیزه جهادی در حال خدمت هستند و امروز رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم و مبارزه با این ویروس همچون این شهید عزیز تا پای جان ایستاده اند.

وی ادامه داد: صبر و شکیبایی خانواده شهدا ریشه در نهضت عاشورا دارد و خانواده شهدا، چشم و چراغ کشور هستند.

این مقام انتظامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر اظهار داشت: این مجاهد شجاع و غیور عرصه سلامت، سال های متمادی از عمر شریف خود را در را ه جهاد برای سلامتی مردم شهرستان سپری کرد و بلافاصله پس از همه گیری و شیوع این ویروس منحوس کرونا دست از این عرصه نکشید و با روحیه ای جهادی به مبارزه با این ویرس منحوس ادامه داد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرگرد شهرکی تصریح کرد: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه ای است چراکه بدون هیچ ادعا و چشم داشتی عاشقانه لباس خدمت به مردم بر تن کردند و باب شهادت را همچنان باز نگه داشتند.

جانشین انتظامی شهرستان میرجاوه در پایان خاطرنشان کرد: شهدا طبق وعده قرآن زنده هستند و نزد پروردگارشان از جایگاه ویژه ای قرار دارند و در تاریخ ایران اسلامی جاودانه اند و در شمار سربلندترین شهدای تاریخ این مرز و بوم هستند

ارسال نظرات