خبرهای داغ:

40 بسته تحصیلی در شهرستان سرخه توزیع شد

همزمان با هفته وحدت 40 بسته لوازم التحریر به ارزش 80 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند در روستا لاسجرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۸۴
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته وحدت 40 بسته آموزشی لوازم التحریر به همت ‌پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س)، دهیاری و شورای روستا لاسجرد در شهرستان سرخه تهیه و توزیع شد.

در حاشیه این رزمایش مومنانه راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مقام معظم رهبری با شیوع ویروس کرونا در جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی خاصی که بعد از آن ایجاد شد؛ طرح مواسات و همدلی را برای دستگیری از نیازمندان تاکید کردند و اکنون این طرح در سطح کشور در حال اجرایی شدن است.

او افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر جهت ایجاد شرایط مساعد تحصیلی و آموزشی برای دانش آموزان نیازمند کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: این بسته با یاری و مدد خیرین و بانیان به تعداد 40 بسته آموزشی شامل کیف دخترانه و پسرانه، جامدادی، دفترچه، خودکار، مدادرنگی، مداد شمعی،  پاک کن و تراش به ارزش 80 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

شهادت در خاتمه گفت: این پایگاه ازهمان ابتدای شیوع کرونا در بین مردم و با مردم بوده است و همچنان هم کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، نان مهربانی و موارد دیگر ارائه داده و در حد توان خود از نیازمندان دستگیری کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار