برگزاری دوازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید ولی فتح مرادی و گرامیداشت شهدای شهرستان ایرانشهر و بمپور

ایرانشهر/ دوازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید ولی فتح مرادی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۶۴
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، دوازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید ولی فتح مرادی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ، فرمانداران شهرستان های ایرانشهر و بمپور، مدیر کل بنیاد شهید استان ، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه و جماعات، روسای ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای شهر، بخشداران، خانواده معزم شهدا و آحاد مردم در محل مجتمع فرهنگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین محمودزاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان به نیابت از خانواده شهید ولی فتح مرادی ضمن خیر مقدم و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری اجر و پاداش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ شهدای گرانقدر نیازمند برگزاری مراسم باشکوه نیستند بلکه با برگزاری این مراسم می‌خواهیم بگوییم که به یاد شهدای عزیز و والامقام هستیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در این مراسم گفت : شهید ولی فتح مرادی یکی از بارزترین نمونه های ایثار و عشق و پایداری و نمادی راستین از وحدت شیعه و سنی بود .
وی افزود : امروز دور هم گرد آمده ایم تا یاد و خاطره عزیرانمان که در راه خدا دلدادگی کردند و جان خود را در راه عشق فدا کردند را زنده نگه داریم و از آنان به بزرگی و نیکی یاد کنیم.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم که خادم شهدای گرانقدر هستیم، امروز کشورهای ابرقدرت برای جلوگیری از حرکت جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های زیادی در منطقه انجام می‌دهند، اما به نتیجه نمی‌رسند و دلیل آن، خون شهدا و دعای خانواده شهداست، ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم تا شرمنده این عزیزان نباشیم.

سردار محمد ناظری تصریح کرد : انگیزه شهیدان از حضور در میدان جهاد همچنان‌که در وصیت‌نامه‌های آنها موجود است، حمایت از انقلاب، امام بزرگوار، حجاب، دفع شرّ دشمن و هموار شدن راه نظام برای دستیابی به اهداف آن بود که باید مراقبت کرد این آرمان‌ها به‌دست برخی افراد نفی و مخدوش نشود.

وی با تاکید بر اینکه طبق آیات و روایات وحدت مسلمانان از واجبات دین مبین اسلام است، افزود: وحدت از نظر نظام جمهوری اسلامی ما یک استراتژی است نه تاکیتک. شیعه و سنی دوتا نیستند بلکه یک نفس واحدند و آرامش امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه وحدت و پیروی از فرامین امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی به دست آمده از این رو همه وظیفه داریم برای تقویت آن هوشیار باشیم.

در پایان مراسم از خانواده شهید ولی فتح مرادی تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات