سومین رویداد ملی فهما مهم ترین فعالیت کانون های مساجد ایلام در سال جاری است

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما،مهم ترین فعالیت کانون های مساجد ایلام در سال جاری است، گفت: این طرح در قالب ۳ شبستان و رواق‌هاي مختلف ۱۲ گانه در سامانه بچه هاي مسجد تعریف شده است.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۴۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در نشست با کارکنان و همکاران این ستاد در استان، اظهار کرد: یکی از فعالیت های مهم کانون های فرهنگی و هنری در سال جاری، مشارکت گسترده در اجرای طرح ملی فهما است که خوشبختانه با تلاش همکاران، تا کنون شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی کانون های استان برای مشارکت در این طرح هستیم.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه  طرح ملی فهما در سال جاری نیز در راستای ثبت برنامه ها، فعالیت ها، ایده ها و طرح های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد  همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می شود، گفت: تا کنون بر اساس ارزیابی های انجام شده کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله با مدیر مسئولی مختار فریادیان، با کسب امتیازات لازم در صدر کانون های استان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر ترغیب و تشویق سایر کانون های فرهنکی و هنری استان در راستای حضور و مشارکت گسترده در اجرای طرح ملی فهما و ثبت فعالیت ها، ابراز کرد: هماهنگی هلی لازم برای ارائه آموزش های مورد نیاز به مدیران کانون های فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی در خصوص نحوه ثبت اطلاعات و برنامه های در حال انجام است و لازم است که همکاران ستادی در این زمینه توجه و جدیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: اين طرح امسال با شعار « به توان مردم» و در قالب ۳ شبستان و رواق‌هاي مختلف 12 گانه  در سامانه بچه هاي مسجد تعریف شده است، در این راستا کانون های مساجد استان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه نسبت به ثبت فعاليت هاي خود در 40 حوزه اقدام و امتياز هاي لازم جهت حضور پر رنگ در سومين رويداد ملي فهما کسب نمايند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در ادامه با اشاره به موفقیت خانم «مرضیه پورتیمور» در رشته ترتیل در مسابقات سراسر قرآنی مدهامتان در خراسان رضوی، یادآور شد: این موفقیت نشان دهنده وجود نیروها و استعدادهای درخشان قرآنی در جامعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان است که این موفقیت را به تمام کانون های مساجد استان تبریک گفته می شود.

چراغی پور بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری استان در ایام کرونا و در راستای اجرای طرح مواسات و رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا بسیار فعال بوده اند و در این زمینه کانون فرهنگی و هنری مسجد النبی(ص) هانیوان و کانون فرهنگی و هنری مسجد امام علی(ع) شهر ایلام بسیار فعال بوده اند و باید تلاش کرد که تا پایان سال این خدمات در راستای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: البته توزیع بسته های معیشتی غذایی با کمک موسسه حضرت خدیجه استان قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان مجری همچنان ادامه دارد و تلاش می شود که این امر با همکاری سایر خیرین و تلاش کانون های مساجد استان تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار