برگزاری جشن وحدت در کنارک

کنارک/ بمناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم و هفته وحدت پایگاه بسیج خواهران حضرت رقیه(س) با مشارکت پایگاه بسیج برادران آفرین شهریار بین مردم محروم و کپر نشین حاشیه سهرستان کنارک آب معدنی، غذا و کیک توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۴۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، بمناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم و هفته وحدت پایگاه بسیج خواهران حضرت رقیه(س) با مشارکت پایگاه بسیج برادران آفرین شهریار به توزیع آب معدنی وغذا و کیک و کلوچه و شربت درمنطقه کپرنشینان پرداختند.


 مسئول بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنارک گفت: فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم(ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد(ص) بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی ره، به عنوان هفته وحدت اهل تسنن و شیعه نامگذاری شده است.

سمانه لشکری افزود: به همین مناسبت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(س) و پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید آفرین شهریار در یک حرکت مشترک تصمیم به برگزاری جشن میلاد رسول اکرم(ص) در بین مردم محروم و کپر نشین حاشیه سهرستان کنارک نموده تا جشن و این میلاد فرخنده را با عموم مردم سهیم باشند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار