اختلاف افکنی میان مذاهب؛ هدف دشمن برای ضعیف ساختن جوامع اسلامی

سراوان/ وحدت آفرینی بین مسلمانان یکی از بهترین عبادات در این عصر است انسان رفتار کند چرا که از برجستگی های یک انسان مسلمان ایجاد برادری میان دیگر مسلمانان است.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۵۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان،  حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: ولادت نبی مکرم اسلام به نگاه شیعه و اهل سنت چند روزی فاصله وجود دارد که با نگاه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب این ایام هفته وحدت نامگذاری شد.

وی افزود: وحدت آفرینی بین مسلمانان یکی از بهترین عبادات در این عصر است که انسان آنچنان رفتار کند که وحدت و برادری میان مسلمانان بسیار شود چرا که از برجستگی های یک انسان مسلمان است که میان دیگر مسلمانان برادری ایجاد کند.

این مقام مسئول ادامه داد:دشمن تلاش می کند تا با ایجاد اختلاف و ضعیف ساختن کشورهای اسلامی به اهداف خود برسد اما می طلبد در این زمینه دسیسه های دشمن را به خوبی بدانیم و در جهت ترویج وحدت تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه نا امنی ها و انفجارهای رخ داده در افغانستان که باعث درد و رنج شد، خاطر نشان کرد: با وحدت و برادری گروه های منحرف از دین را بشناسیم و مقابله کنیم چرا که چنین حرکات های بسیار دردناک به دلیل آنکه چهره اسلام را مخدوش و اختلافاتی ایجاد می کند محکوم است.

وی اذعان کرد:در کجای دین اسلام این اجازه داده شده در مسجدی که مسلمانان در حال عبادت خداوند متعال هستند انفجارات و کشتارهایی رخ دهد؟ مسلما هیچ عقل و دین در عالم بشری چنین حرکاتی را نمی پسندند و قبول نمی کنند.

امام جمعه سراوان گفت: افرادی که امنیت افغانستان را برعهده دارند این توطئه ها را خنثی و امنیت افغانستان را تامین کنند چرا که سالهاست مردم این کشور در رنج توطئه دشمنان به سر برده اند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری بیان کرد: گروه های یهودی صفت و زشت عمل مردم مظلوم افغانستان را به خاک و خون کشاندند که این حرکت به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست امید است خدای متعال ریشه توطئه گران را در همه عالم بخشکاند.

ارسال نظرات