خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد

همدان-رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد، گفت: ورودی‌های شهر نیز متناسب با شهر تاریخی با مردمانی فهیم، دیندار و علاقمند به سنت‌ها نیست و باید ساماندهی شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۳۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود مسگریان در آئین تکریم و معارفه شهردار که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، با بیان اینکه شورای فعلی شهر همدان پیام‌آور امید و همدلی برای مردم فهیم و شهیدپرور این دیار است، اظهار داشت: شورای شهر همدان متشکل از جوانان خلاق، خوشفکر و با انگیزه ترکیبی به وجود آورده که می‌تواند بیانگر آینده روشن برای اداره شهر باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای شهر نظارت بر امور شهرداری است، گفت: شورای شهر با توجه به وظایف تعریف شده در تمام امور شهر نظارت خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه شورای شهر از ابتدای کار فعالیت شبانه‌روزی خود را شروع کرده است و برای انتخاب شهردار به عنوان اولین و مهمترین مسئولیت اقدام کرد، عنوان کرد: طبق آئین‌نامه جدید شورای شهر تنها یک ماه برای انتخاب مهمترین مسئولیت فرصت داشت که طی فرایندی آقای سید مسعود حسینی از بین افرادی که معرفی شده بودند به وزارت کشور معرفی و بعد از یک دوره طولانی وزیر کشور به رأی اعتماد شورای شهر توجه و ایشان را منصوب کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده شهردار است و ما به عنوان نماینده مردم در شورا آنچه مطالبه مردم بوده را دنبال خواهیم کرد، گفت: امروز در همدان شاهد پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم که با جدیت به دنبال اتمام این پروژه‌ها که نماد کم‌کاری معرفی شده هستیم.

مسگریان با بیان اینکه ما خواهان توسعه متوازن شهر و رسیدگی به مناطق محروم شهر هستیم، ابراز داشت: در دوره پنجم و شهرداری آقای صوفی اقدامات بسیار شایانی در مناطق محروم انجام شده است که خواهان ادامه روند کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد، افزود: ورودی‌های شهر نیز متناسب با شهر تاریخی با مردمانی فهیم، دیندار و علاقمند به سنت‌ها نیست و باید ساماندهی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ما باید به دنبال پروژه‌های بزرگ و ماندگار باشیم، گفت: کاهش زمان صدور پروانه‌های ساختمانی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص شهرداری به عنوان سرمایه‌ای عظیم مورد توجه شهردار باشد تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات عباس صوفی شهردار سابق گفت: ایشان در این برهه فعالیت کارنامه ارزشمندی داشت و  با تبریک به آقای حسینی شهردار جدید امیدواریم منشأ خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات