مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

وحدت به معنای ایجاد الفت و همگرایی است

نیکشهر/ حجت الاسلام والمسلمین قادری گفت:وحدت به معنای ایجاد الفت و همگرایی واهتمام به عمل واصول دریک اندیشه ومکتب یاداشتن هدف مشترک اسلامی می باشد.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۸۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت ، از وحدت به معنای ایجاد الفت و همگرایی نام برد و گفت: وحدت به معنای ایجاد الفت و همگرایی واهتمام به عمل واصول دریک اندیشه ومکتب باداشتن هدف مشترک اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قادری افزود: وحدت شیعه وسنی در منابع دینی و سیره پیشوایان از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است که نمونه بارز آن را در بیانات امامین انقلاب و بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران، امام امت،خمینی کبیر می توان یافت.

وی بیان کرد:بی دریغ هفته وحدت نقطه خوبی است برای شروع و ایجاد همگرایی عمل در اتحاد امت اسلامی با توجه به جریان های تکفیری ومعاندی که علیه اسلام در حال فعالیت هستند.

وی در پاسخ به این سوال که هفته وحدت چقدر در نزدیکی مسلمانان و وحدت و انسجام امت اسلامی موثر واقع شده است گفت: این موضوع بسیارموثر وحتی میتوان آن را در حد واجبات شرعیه باتوجه به شرایط زمانی و مکانی ملت ها و کشور های اسلامی دانست.
این مسئول درپایان در مورد نقش ولادت حضرت محمد(ص) در همبستگی میان مذاهب و جوامع اسلامی اظهار داشت: ولادت پیامبر رحمت ومهربانی باتوجه به خط مش و رفتار ایشان ازصدر اسلام تاکنون نسبت به ایجاد وحدت را به نحو خیلی خوب میتوان یافت.
روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر

ارسال نظرات