نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حرکت زیبای شجره طیبه صالحین باید پرشتاب تر و منسجم تر پیگیری شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در جمع ارکان صالحین شهرستان بن بر پیگیری منسجم و پرشتاب تر حرکت زیبای شجره طیبه صالحین تإکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۷۴
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع ارکان شجره طیبه صالحین در شهرستان بن گفت: حرکت زیبای شجره طیبه صالحین باید شتاب بیشتری بگیرد و با یک حرکت منسجم تر و با محتوای بهتر پیگیری شود تا آن هدف والایی که از تشکیل این حلقات مد نظر بوده است محقق گردد.

وی افزود: نظام اسلامی وظیفه دارد عرصه تعلیم و تربیت را برای مردم جامعه خصوصا  نسل جوان فراهم  نماید زیرا نسل جوان افرادی هستند که در آینده مسئولیتهای مختلفی را در کشور به عهده خواهند گرفت و اگر این افراد نسلی انقلابی و جهادی باشند قطعا بسیاری از مشکلات پیش روی نظام اسلامی حل خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد  اظهارداشت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین این است که مجموعه ای مقاوم شکل بگیرد که تا پای جان برای دفاع از این انقلاب آماده باشد و به معنای واقعی با دشمنی ها و سنگ اندازی ها مقابله نماید که این مقابله باید با بصیرت و حرکت عاقلانه باشد که این بصیرت افزایی و تربیت نسل بصیر و همیشه در صحنه بر عهده ارکان صالحین است.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حلقات صالحین باید موضوع محور باشد و موضوعات متناسب با نیازها انتخاب گردیده و به طور مستمر در حلقات بحث شوند و مربیان و سرگروها نیز دست به دست هم داده و با تشکیل مرتب حلقات صالحین به فرمان مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر تشکیل حلقه های صالحین مبتنی بر موضوعات منسجم برای تربیت نسلی قوی و باایمان و با اخلاص و بصیرت لبیک بگویند.

گفتنی است در این برنامه تعدادی از سرگروهها و مربیان صالحین از نحوه تشکیل حلقه ها و مباحث مطرح شده در این حلقات و مشکلات پیش روی این حلقه ها ، محضرنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گزارشی ارائه نمودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار