خبرهای داغ:

34 بسته آموزشی تحصیلی در محله اسلام کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع شد

34 بسته آموزشی تحصیلی به یاد شهدای محله کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه در جهت دستگیری از دانش آموزان کم برخوردار در این محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۲۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به شرایط و مشکلات اقتصلدی فعلی  34 بسته آموزشی تحصیلی به یاد شهدای محله کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه در جهت دستگیری از دانش آموزان کم برخوردار در این محله با حضور مصطفی نطنزی شهردار سرخه و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی آماده توزیع و اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه  مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در حاشیه این رزمایش مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر کمک های مومنانه به اقشار آسيب پذير، بسیجیان و گروه های جهادی این پایگاه، پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و هیئت امام حسن مجتبی (ع) با یاری خیرین اقدام به خرید، بسته بندی و توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان کم برخوردار در این محله کردند.

او با بیان اینکه امروزه محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت تبدیل شده است افزود: محرومیت‌زدایی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان، از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

فرمانده پایگاه  مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: در جهت برطرف کردن نیازهای آموزشی محرومان، ۳4 بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته 500 هزار ریال و در مجموع به ارزش 17 میلیون ریال میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع شد.

ادهم بیان داشت: در این بسته‌های آموزشی، دفتر، خودکار، مداد قرمز و مشکی، پاک کن،خط‌کش، مدادرنگی و تراش قرار دارد.

او در خاتمه گفت: امید است با انجام این اقدامات هیچ دانش آموزی از تحصیل و کسب علم باز نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها