خبرهای داغ:

تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی پومسه کارگران استان یادواره شهدای عملیات مرصاد در شاهرود

شاهرود_مراسم تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی پومسه کارگران استان (یادواره شهدای عملیات مرصاد) و مقام آوران مسابقات مجازی بین المللی تکاوران در شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۳۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی پومسه کارگران استان یادواره شهدای عملیات مرصاد در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مراسم تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی پومسه کارگران استان (یادواره شهدای عملیات مرصاد) و همچنین تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی بین المللی تکاوران در شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود، سرپرست شهرداری شاهرود و رییس شورای شهر، رییس تربیت بدنی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شاهرود، روئسای هیات تکواندو و هیات تکواندو بسیج شهرستان و پیشکسوتان و مربیان تکواندو در مجموعه ورزشی، ولی عصر (عج) برگزار گردید، از ورزشکاران برتر این مسابقات در سطح بانوان و آقایان و رده‌های مختلف سنی با اهدا حکم و مدال قهرمانی و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.
ابراهیمی رییس هیات تکواندو شهرستان با خوش آمدگویی، بر اتحاد و همدلی این هیأت با هیأت تکواندو بسیج شهرستان تاکید کرد و در ادامه از تمامی مقام آوران با اهدا حکم و مدال قهرمانی و یک شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار