خبرهای داغ:
سردار دامغانی،

اثرگذاری اقشار بسیج در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به جامعه

شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از اقشار مختلف در پیشبرد اهداف نظام در خدمت رسانی و تعالی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۳۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی در نشست مسئولین اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود در سالن جلسات این نهاد در سخنانی با برشمردن اهداف ایجاد اقشار مختلف در بسیج و اهمیت اقشار در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار کرد: نقش و اثرگذاری اقشار مختلف در جامعه برچسب پوشیده نیست و اقشار بسیج در راستای استفاده از این ظرفیت و فعال کردن آن‌ها ایجاد شده اند.
او افزود: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از اقشار مختلف در پیشبرد اهداف نظام در خدمت رسانی و تعالی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر باشیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با برشمردن فعالیت‌های اقشار در خدمت به مردم بر شناسایی و پرورش این ظرفیت‌ها و استفاده از آن‌ها تاکید و خواستار طرح و برنامه در این راستا و حرکت در این مسیر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مدیران اقشار بسیج، گزارشی از فعالیت‌های اقشار ارائه گردید.
در این نشست مسئول دبیرخانه بسیج اقشار سپاه استان سمنان و مدیران اقشار بسیج سپاه شاهرود حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها