نمایشگاه خانگی "یاد یاران" در ایرانشهر برپا شد

ایرانشهر/ نمایشگاه "یاد یاران"در آستانه هفته وحدت توسط یکی از پاسداران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در منزل شخصی در ایرانشهر سیستان و بلوچستان برپا شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۹۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،  موسی بزمانی یادگار دوران دفاع مقدس و بازنشسته سپاه پاسداران گفت: عشق به ولایت باعث شده تا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بسیج، رشادت‌های رزمندگان و شهدای ایران اسلامی را با برگزاری نمایشگاه به نسل جوان منتقل کنم.

وی افزود: جوانان در آن دوران به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و پای کار آمدند و حال در گام دوم انقلاب شاهدیم که رهبر معظم انقلاب تاکیدشان بر نقش آفرینی جوانان است.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه جوانان امروزی، آگاه و با فرهنگ هستند افزود: این جوانان در صورت نیاز، حتی خیلی بهتر از جوانان دفاع مقدس پا پیش خواهند گذاشت چنانچه در زمینه دفاع از حرم نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

بزمانی گفت: به راستی در روزگاری که هجمه‌های فرهنگی، هویت جوانان را مورد هدف قرار داده و در فضای مجازی بارها بر الگوهای غربی تاکید می‌شود باید داشته‌های تاریخی و فرهنگی خودمان را که البته شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بخش اعظمی از آن هستند به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم معرفی کنیم. 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند افزود: مردم بویژه جوانان این مرز و بوم همانند جوانان دفاع مقدس پای کار هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار