خبرهای داغ:

نقش بی بدیل نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: خدمات و صیانت نیروی انتظامی در کشور بر کسی پوشیده نیست و در این برهه از زمان که نیاز به امنیت داریم نیروی انتظامی نقش بی بدیل دارند.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۸۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی این نیرو با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری بعد از چهل سالگی انقلاب اسلامی صادر کردند، اظهار کرد: همه نهاده‍ا و ارگان ها و‌ سازمان ها نقشی بس عظیم و شایسته ای در این مهم و بیانیه دارند و نقش نیروهای مسلح و بویژه نیروی انتظامی نقش بی نظیر و بی بدیلی است و باید همگان اهتمام داشته و از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.
او با تاکید بر اینکه همه نظام ها و کشورها در تامین امنیت و صیانت از شهروندان خود لازم است از ظرفیت عظیم نیروهای انتظامی بهره ببرند، گفت: خدمات و صیانت نیروی انتظامی در کشور بر کسی پوشیده نیست و در این برهه از زمان که نیاز به امنیت داریم نیروی انتظامی نقش بی بدیل دارند.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: دولت ها در نظام طراحی و برنامه ریزی برای اینکه هوشمندانه و خلاقانه نسبت به اداره کشور اقدامات شایسته داشته باشند باید از ظرفیت نیروی انتظامی بهره کافی را ببرند.
جلالی نعمت ولایت و مردم ولایت پذیر و امنیت پایداری که بواسطه نیروهای مسلح در کشور ایجاد شده است را بسیار مهم دانست و گفت: امروز در شرایط امنی مردم زندگی روزمره خود را دارند و چشم انداز مناسبی برای رسیدن به آرمان های که امام راحل و مقام معظم رهبری تکلیف نمودند، دسترسی آسان و راحتی برای همه ما باشد.

در این مراسم که امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و سایر مسئولان برگزار شد، از نیروهای نمونه انتظامی و کارکنان بازنشسته و خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها