امام جمعه یزد:

خودکفایی ملی، پیشرفت همه‌جانبه جمهوری اسلامی را در پی دارد

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مستلزم استقلال و خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۷۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی یکی از نیرو‌های مقاوم، پایدار، جدی و دلسوز است که ملت ایران به وجود آن‌ها افتخار می‌کند.

امام جمعه یزد افزود: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری و رشادت‌های نیرو‌های مرزبانی در مرز‌ها و ایثار نیرو‌های انتظامی در داخل کشور است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: محور تمام برنامه‌ریزی و اقدامات نیرو‌های نظامی و انتظامی در ایران اسلامی پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی در این نظام است.

ناصری یزدی وحدت رویه و همبستگی را لازمه کسب دستاورد‌های بزرگ توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی دانست و گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمام نیرو‌های مسلح کشور یکپارچه هستند و این مهم رمز اقتدار ایران اسلامی است.

وی به اهمیت سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص امنیت دریایی ایران اشاره و عنوان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی ذاتی است و این مهم ناشی از بصیرت نیرو‌های نظامی کشور است.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش و سپاه در مرز‌های آبی کشور بیانگر درایت و شجاعت افسران جوان و نیرو‌های باتجربه بومی است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه ایران به پشتوانه نیرو‌های مردمی و ایمان به خدا بااقتدار در برابر هرگونه تعرض دشمنان ایستادگی می‌کند، گفت: اقدامات خوبی در حوزه توسعه و امنیت اقتصادی انجام شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر اثرات آن برای مردم ملموس شود.

امام جمعه یزد به اهمیت ممنوعیت واردات کالا‌های کره‌ای به ایران، خاطرنشان کرد: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مستلزم استقلال و خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار