برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت روح الله زاهدان

زاهدان/ مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج روح الله در محل حوزه مقاومت بسیج روح الله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۳۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مراسم تودیع سرهنگ دوم پاسدار خمر و معارفه سرهنگ دوم پاسدار ملکوتی ، فرماندهان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج روح الله زاهدان با حضور سرهنگ پاسدار بدیع روشن جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان، اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه روح الله برگزار شد .

جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان در این مراسم ضمن اظهار اینکه روحیه انقلابی بسیار مهم است و به دلیل اینکه برخی دولت‌ها نتوانسته‌اند روحیه انقلابی داشته باشند مشکلات اقتصادی امروز را به‌وجود آورده‌اند افزود: دشمن در تبلیغات وسیع خود قصد دارد مشکلات اقتصادی را به نظام اسلامی ارتباط دهد، در حالی که اگر قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم کاملا خدمات انقلاب اسلامی قابل مشاهده است.

 سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن جنس کار بسیج را فرهنگی دانست و عنوان کرد: فعالیت در بسیج باید برای رضای خدا باشد، اما اگر کارها با نیتی به جز رضایت پروردگار صورت گیرد، هرچند فعالیت‌ها باکیفیت باشد، ولی کم اثر و بی نتیجه خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه در کشور و استان سیستان و بلوچستان بسیجیان پیشتاز مبارزه با ویروس کرونا، رزمایش مواسات و گروه‌های جهادی به خاطر اجرای بدون قید و شرط خط مشی ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند که به درستی تبیین و دنبال کرده و می کنند .

این مسئول به نقش بسيجيان در عرصه های مختلف رزمی، دفاعی، فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت: این مجموعه مملوّ از نیروهای پاک و باتقواست و هر جا فراخوانی صورت گرفته، در خط اول حاضر شده اند. نیروهای بسیجی می توانند بازوی توانمندی برای هر مجموعه باشند زیراهمانند کوه استوار و مردان روزهای سخت هستند.

وی از حمایت ها و پشتیبانی فرماندهان سخت کوش و بسيجيان پایگاه های مقاومت بسیج تشکر و قدردانی نمودو گفت:همه تفکرات یک هدف را دنبال مینماید و آن هم تفکر بسیجی و خدمت به مردم است و آنچه برای یک مسئول در پایان دوره خدمتش می ماند کارنامه درخشان وی در خدمت رسانی صادقانه به مردم و برای رضای خدا بوده است و این مهم موجب آرامش و رضایت او خواهد شد. دلهای بسیجیان به خدا نزدیکتر است و همین دلها باعث می شود در سخت ترین عملیات ها نیز با قدرت حضور یافته و همیشه آماده جانفشانی و دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی هستند و رهرو شهیدان بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی هستند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار خمر فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج روح الله ، سرهنگ دوم پاسدار ملکوتی طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار