افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی در فنوج

فنوج/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی در شهرستان فنوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۲۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، به همت بسیجیان ناحیه فنوج پایگاه مقاومت بسیج شهید خیرمحمد محمدی حوزه مقاومت شهید مجیدی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در بخش مرکزی این شهرستان با حضور مسئولین،معتمدین، ریش سفیدان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان افتتاح شد.

سرگرد محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در این خصوص اظهار داشت: زمین این پایگاه متعلق به ناحیه فنوج بوده که به همت بسیجیان پایگاه با ۷۰ متر زیربنا در هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید و افتتاح شد. پایگاه شهید محمدی با داشتن ۸۰۰ بسیجی یکی از پایگاه های مقاومتحوزه مقاومت شهید مجیدی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنرانی خود در زمان افتتاح پایگاههای بسیج را بعنوان یک دانشگاه دانست و افزود: ولایت پذیری یکی از واجبات است که تمکین از آن مهمترین وظیفه هربسیجی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری :تمامی بسیجیان بایستی بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند تا هیچ قدرتی نتواند کشور را تهدید کند و همه باید پشتیبان ولی فقیه باشیم.طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیج نیروی کارآمد کشور در همه صحنه هاست و باید ادامه دهنده راه شهداء در پیشبرد اهداف بسیج باشیم.

وی در پایان راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان كرد و افزود: امروز برای برطرف كردن مشكلات كشورمان باید ویژگی های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار