به همت پایگاه حضرت خدیجه (س) بن برگزار شد؛

مراسم عصری با شهدا در مسجد الزهرا(س) بن

مراسم عصری با شهدا در مسجد الزهرا (س) شهر بن با حضور خواهران بسیجی از نسلهای مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۰۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، یادگار هشت سال دفاع مقدس در این برنامه اظهار داشت: شهدا با تقدیم جانشان راهی را پیش روی ما گشودند که باید تا ابد به این راه پایبند باشم و لحظه ای از آرمانهای آنها کوتاه نیاییم.

حاج نبی الله رفیعی افزود: هر کس برای شهدا قدم بردارد و در راه زنده شدن یاد و نام آنها تلاش کند قطعا شهدا دست او را خواهند گرفت و مزد زحماتش را خواهند داد و این قضیه ای است که در موارد مختلفی اتفاق افتاده و افراد زیادی به عینه آنرا مشاهده نموده اند.

بردار سردار شهید بشیر رفیعی، ادامه داد: وقتی به وصیت نامه های شهدا مراجعه کنیم در 99 درصد این وصیت نامه ها به امام حسین علیه السلام و قضیه عاشورا اشاره شده و در 95 درصد از این وصیت نامه ها مستقیما از حجاب سخن به میان آمده است که این وظیفه ما در قبال شهدا را سنگین تر می کند.

وی تاکید کرد:  شهدا به واسطه اخلاصی که داشتند امروز نیز در زمانهای مختلف دستگیر ما هستند و کشور را در مقاطع حساس یاری می دهند و همیین تشییع شهدا برکات بسیاری را نصیب ما نموده و بسیاری از جوانان را هدایت کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم با همکاری پایگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها  شهر بن و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها این شهر از 15 نفر از  بانوانی که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها فعالیت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات