حامدجعفری

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی درپایگاه مقاومت ذوالفقار اهرم

کارگاه اموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی درپایگاه مقاومت بسیج ذوالفقار اهرم برگزارشد
کد خبر: ۹۳۷۹۸۴۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،سرهنگ پاسدار امیدراستگو مدیر اجتماعی سپاه تنگستان دراین کارگاه آموزشی که برای بسیجیان پایگاه ذوالفقار شهر اهرم برگزارشدگفت:آسیبهای اجتماعی چیزی نیست که فقط مربوط به قشر خاصی از جامعه باشد؛ بلکه بحث تلخی است که شاید همه با آن مواجه شویم و برایمان یک دغدغه و درد باشد.

مدیر اجتماعی سپاه تنگستان درادامه افزود:آسیبهای اجتماعی آرام و آرام در جامعه رخنه کرده و به افراد جامعه از هر قشر، سن، جنس و نژاد و قومی که هستند آسیب رسانده و جامعه را مسموم می کند.

امیدراستگو درادامه بحث خود تاکید کرد:تلاش ما این است تا نگذاریم اصلا شرایطی ایجاد شود که بتواند به جامعه آسیب برساند و مسمومیتی ایجاد کند که بخواهیم وارد مراحل درمان شویم ، به همین دلیل است که امروزه تاکید بر پیشگیری اولیه و اطلاع رسانی است .

مدیر اجتماعی سپاه تنگستان درپایان گفت:لازم است در این زمینه همه جا و در بین همه اقشار جامعه فرهنگ سازی نماییم تا بتوانیم با کمک یکدیگر برای پیشگیری اولیه از بروز آسیبهای اجتماعی کاری انجام دهیم؛  نه اینکه بگذاریم تا به مراحل حاد تر و درمان بکشد که اصلا در حیطه و تخصص آموزش و پرورش نیست.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار