فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام:

رزمندگان چهارمحال و بختیاری در 8سال دفاع مقدس خوش درخشیدند

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع)، نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 در هشت سال دفاع مقدس را بی نظیر و ستودنی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۱۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، امام جمعه شهر بن و یادگاران حماسه و ایثار در سالن 9 دی شهر بن برگزار شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ضمن تسلیت ایام ماه صفر، گفت: دفاع مقدس را مقدس می نامیم زیرا در آن دوران همه از خود گذشتند و ایثار و فداکاری را  به حد اعلا رساندند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: آن روزها همه در صف غذا و امکانات همیشه نوبت خود را به دیگران دادند, ولی در صف میدان مین و شکستن خط خود را بر دوستانشان ترجیح دادند و جلوتر از آنها برای این ماموریت ها آماده شدند و همین معنویت و توکل و توسل بود که باعث شد دفاع ما از کشور عزیزمان مقدس گردد و چراغی همیشه روشن برای آیندگان باشد.

وی ادامه داد: رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در بسیاری از عملیاتها ماموریتهای سخت را قبول می کردند و هرجایی که حضور می یافتند با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی می کردند و همین امر باعث شده بود که در عملیات والفجر 8 جناح راست را به این تیپ بدهند زیرا فرماندهان از همت بالای رزمندگان چهارمحال و بختیاری آگاه بودند و می دانستند که رزمندگان این استان با تمام توان مقابل پاتک بعثی ها ایستادگی خواهند کرد .

سردار اکبری افزود: امکانات ما در دفاع مقدس بسیار محدود بود ولی رزمندگان در پاتک ها مقابل تانکهای عراقی ایستادگی می کردند تا جایی که کار به جنگ تن به تانک میرسید ولی اجازه پیشروی بعثی ها را نمی دادند و همین امر باعث اعتماد بالای فرماندهان جنگ به تیپ همیشه سرافراز آقا قمر بنی هاشم علیه السلام شده بود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام تاکید کرد: اگرچه جنگ هشت ساله با سختی های فراوان و با تقدیم بهترین جوانان این مرز وبوم با شکست دشمن بعثی و پشتیبانانش آمریکا و دیگر ابر قدرتها به پایان رسید، ولی جنگ علیه انقلاب اسلامی به پایان نرسیده است و در جبهه های دیگر از جمله جبهه فرهنگی و نرم ادامه دارد،  بنابراین همه وظیفه داریم هم حقایق جنگ را  برای نسل امروز بیان کنیم و هم با تلاش و کوشش و توکل و توسل در جنگ نرم  نیز دشمن را به شکست بکشانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع  مقدس با اهدا لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات